Myspace Bubbles Note Generator

Pages

Friday, February 15, 2013

majlis makan malam mahasiswa pulau pinang


okay 
firstly
saya bukan orang penang
ic pown 02
bukan 07

why i go to this dinner?
senang cerita kawan2 adjust
tapi sejujurnya
lagu negeri kedah sendiri aku dah lupa
kalau ada borang suruh murtad dari kedah
aku layak memohon

back to story
planning asalnya
gerak sekali lepas jambatan
tpi
sbb ad hal2 yg tak dpat dielakkan
i go first dengan bantuan Waze

while waiting for others

lepas satu geng dah sampai
kami g daftar..
honestly
i know why table xcukup malam tu
sbb
nama yg xda dlm list
blh tulis on da sport
mna aci
tp
sbb ic aku bukan 07
so duk diam2

sebab meja x ckup..
kmi duduk pecah2
nasib baek alone at that time
make a new friends
duduk dengan geng2 maktab bainun

the menu

platter
deep fried tu sedap

pumpkin soup with crab meat
mula2 aku takut rasa pumpkin
but no la
really nice
siap tambah 3 kali

mixed mushroom..
nk makan pakai chopstick mmg tak la
satu meja muka selamba
nk sudu garfu

roasted chicken nie sumpah besa ja

nie kalau tak taw
boleh balik terjun bangunan
nasi goreng 
but the presentation was errrrr

udang butter dya superrbbbb


aku cubit2 je ikan nie..
besa je

act ad dessert
tpi
sbb da pkl 11.00
ak kluar je
hihihi

me and anis

adib,min n haiqal

at, pak din, adib,pak lah,sidoi,min n haiqal

again

geng2 nie
lari lagi awl
sbb
bila guest bertambah
makan tak cukup
so utk cover lambat
meja dya owg lmbat dpt
end up
lari makan tmpat laen


btw
tq majlis perundingan mahasiswa pulau pinang for the dinner
and 
laen kali planning elok2..
klau tak
kes makanan xcukup jadi lg
kesian depa..esp geng2 soksek










0 comments: